W naszej fabryce kompozytów wykorzystujemy surowe włókna węglowe do produkcji unikalnego materiału ram o wysokim stosunku sztywności do masy. Przedni trójkąt jest formowany jako jeden spójny element w ramach autorskiego procesu produkcyjnego zmodyfikowanej konstrukcji Monocoque.
XTC
Advanced 29 2
Original price: 10 399 zł 12 999 zł
Najniższa cena w ciągu 30 dni: 8 449,00 zł
Dynamiczna jazda i maksymalna wydajność na szybkich i płynnych singlach. Ten lekki, kompozytowy hardtail to świetny wybór do ścigania w XC lub zbierania KOM-ów.
Główne korzyści
Lekkość i dynamika
Ręcznie wykonana rama kompozytowa klasy Advanced zapewnia rowerzystom i zawodnikom XC przewagę nad rywalami podczas podjazdów, przyspieszeń i sprintów.
Wydajność w XC
Rama ta posiada wysoki stosunek sztywności do masy, co przekłada się na efektywne pedałowanie i precyzyjne sterowanie na szlaku.
Niestandardowa amortyzacja ramy
Elastyczność każdej ramy jest dostosowana do rozmiaru. Układ poszczególnych warstw kompozytowych zapewnia optymalne pionowe pochłanianie wstrząsów, dzięki czemu jazda w terenie XC jest bardziej płynna.
KOMPOZYT ADVANCED
ZOPTYMALIZOWANE PROFILE RUR
Rama o specjalnych kształtach rur gwarantuje niską masę, optymalną sztywność i poprawia sterowanie rowerem w terenie XC.
OVERDRIVE
Rozwiązanie zapewniające optymalną sztywność kokpitu i precyzję sterowania obejmuje powiększone łożyska sterów (dolne 1 1/2” i górne 1 1/8”) i zwężaną rurę sterową.
WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
Duże otwory na przewody i niewymagająca narzędzi prowadnica w obszarze suportu zapewniają łatwy montaż przewodów i minimalną masę ramy.
MEGADRIVE
Masywna, prostokątna rura dolna i powiększona rura górna współpracują, zapewniając doskonałą precyzję sterowania przodu roweru. Precyzyjnie zaprojektowana, prostokątna rura dolna zapewnia niespotykaną sztywność sterowania i pedałowania.
POWERCORE
Radykalnie powiększony obszar mufy suportu i widełek dolnych ze zintegrowanym suportem o szerokości 92 mm. Asymetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
TECHNOLOGIA BOOST
Dzięki zwiększonej szerokości piast (110 mm z przodu, 148 mm z tyłu) koła są sztywniejsze dla lepszej kontroli, zwiększa się prześwit na opony, a poprawiona linia łańcucha pozwala na optymalne działanie napędu.
SYSTEM BEZDĘTKOWY GIANTA
Zintegrowany system kół i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę w postaci łatwej w obsłudze i niezawodnej konfiguracji.
Polecamy
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.