Wysokiej jakości, najnowocześniejszy materiał aluminiowy, wykonany głównie ze stopu 6011, zapewnia najlepszy w klasie stosunek wytrzymałości do masy. Produkcja z wykorzystaniem autorskich technologii spawania gwarantuje najlepsze wrażenia z jazdy.
Trance X 29 1
Original price: 12 249 zł 17 499 zł
Najniższa cena w ciągu 30 dni: 11 399,00 zł
Wymagające szlaki pełne korzeni i kamieni oraz techniczne podjazdy. Ten zaawansowany ścieżkowiec dostosowuje się do terenu, gwarantując pewność i kontrolę na każdym singlu.
Główne korzyści
Pewność i kontrola 29era
29-calowe koła płynnie i pewnie przetaczają się po nierównościach, ułatwiając utrzymywanie prędkości na technicznych podjazdach i gwarantując bezpieczeństwo na szybkich singlach. Dodatkowym ulepszeniem jest zwiększony prześwit na opony do 2,5 cala.
Zawieszenie progresywne
Zawieszenie tylne Maestro cechuje mocowanie amortyzatora typu Trunnion z większym skokiem oraz bardziej płynna praca. System o skoku 135 mm z tyłu (150 mm z przodu) uzupełnia górny łącznik z kompozytu Advanced Forged dla maksymalnej sztywności i wytrzymałości przy minimalnej masie.
Regulowana geometria
Flip Chip umożliwia zmianę kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu dla uzyskania optymalnej charakterystyki jazdy. Można wybrać pozycję niską (kąty główki ramy / rury podsiodłowej 65,5 / 77,2 i 40 mm obniżenia suportu) do szybkiej jazdy w otwartym terenie lub pozycję wysoką (kąty 66,2 / 77,9 i 30 mm obniżenia suportu) na wolniejsze i ciaśniejsze single.
ALUMINIUM ALUXX SL
TECHNOLOGIA ZAWIESZENIA MAESTRO
Cztery strategicznie rozmieszczone punkty obrotu i dwa łączniki kontrolują pływający punkt obrotu najbardziej aktywnego, efektywnego i niezależnego układu zawieszenia.
KOMPOZYT ADVANCED FORGED
Najnowocześniejszy proces formowania wysokociśnieniowego, w którym produkujemy skomplikowaną konstrukcję górnego łącznika zawieszenia z włókna węglowego. Jest on lżejszy, sztywniejszy i mocniejszy od aluminiowego odpowiednika.
MOCOWANIE TRUNNION
Zintegrowane mocowanie dampera pozwala uzyskać niższe przełożenie zawieszenia, a tym samym bardziej efektywne pedałowanie i hamowanie. Z kolei niższy środek ciężkości i krótsze widełki dolne usprawniają sterowanie, podjeżdżanie i zwiększają zwinność roweru.
REGULOWANA GEOMETRIA RAMY
Regulacja Flip Chip umożliwia przełączanie między dwoma ustawieniami w zależności od terenu. Można wybrać kąt główki ramy 66,2 lub 65,5 stopnia oraz kąt rury podsiodłowej 77,9 lub 77,2 stopnia, co skutkuje obniżeniem suportu o 30 mm lub 40 mm.
OVERDRIVE
Rozwiązanie zapewniające optymalną sztywność kokpitu i precyzję sterowania obejmuje powiększone łożyska sterów (dolne 1 1/2” i górne 1 1/8”) i zwężaną rurę sterową.
MEGADRIVE
Masywna, prostokątna rura dolna i powiększona rura górna współpracują, zapewniając doskonałą precyzję sterowania przodu roweru. Precyzyjnie zaprojektowana, prostokątna rura dolna zapewnia niespotykaną sztywność sterowania i pedałowania.
POWERCORE
Radykalnie powiększony obszar mufy suportu i widełek dolnych ze zintegrowanym suportem o szerokości 92 mm. Asymetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
ZINTEGROWANE ZABEZPIECZENIE RAMY
Na widełkach dolnych po stronie napędu i na rurze dolnej znajduje się zabezpieczenie przed kamieniami i odłamkami.
TECHNOLOGIA BOOST
Dzięki zwiększonej szerokości piast (110 mm z przodu, 148 mm z tyłu) koła są sztywniejsze dla lepszej kontroli, zwiększa się prześwit na opony, a poprawiona linia łańcucha pozwala na optymalne działanie napędu.
SYSTEM BEZDĘTKOWY GIANTA
Zintegrowany system kół i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę w łatwej w obsłudze i niezawodnej konfiguracji.
Zobacz także
Polecamy
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.