W naszej własnej fabryce kompozytów używamy wysokiej klasy materiału węglowego do produkcji niestandardowego materiału do konstrukcji ramy rowerowej. Rama główna i tylny wahacz są wykonane ręcznie w zmodyfikowanej konstrukcji Monocoque, co zapewnia optymalną sztywność w stosunku do masy i bardzo dobrą jakość jazdy.
Trance Advanced
Pro 29 1
Original price: 20 999 zł 29 999 zł
Najniższa cena w ciągu 30 dni: 19 499,00 zł
Jedź szybko i ostro na tym zwinnym 29erze. Zupełnie nowa, w pełni kompozytowa rama o regulowanej geometrii zapewnia płynną kontrolę, aby śmigać po technicznych szlakach.
Główne korzyści
Regulowana geometria ramy
Nowy Flip Chip umożliwia dostosowanie kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu do zmiennych warunków na szlaku i indywidualnego stylu jazdy.
Pewność i kontrola 29era
Większe koła 29 cali są świetne na wyboisty teren, utrzymując prędkość na technicznych podjazdach oferując pewność jazdy na szybkich, nierównych zjazdach po singlach.
Progresywna geometria na szlaki
Lekka rama kompozytowa klasy Advanced posiada dłuższy wysięg i bardziej stromą rurę podsiodłową do agresywnej jazdy po szlakach i lepszego podjeżdżania. Ulepszone zawieszenie tylne Maestro o skoku 120 mm z amortyzatorem mocowanym w systemie Trunnion, dopełniany przez widelec przedni o skoku 130 mm.
KOMPOZYT ADVANCED
TECHNOLOGIA ZAWIESZENIA MAESTRO
Cztery strategicznie rozmieszczone punkty obrotu i dwa łączniki współpracują ze sobą, aby stworzyć jeden pływający punkt obrotu dla najbardziej funkcjonalnego, wydajnego i niezależnego systemu zawieszenia.
KOMPOZYT ADVANCED FORGED
Wykorzystując najnowocześniejszy, wysokociśnieniowy proces formowania, wytwarza się górny łącznik z włókna węglowego o skomplikowanym kształcie, który jest lżejszy, sztywniejszy i mocniejszy niż jego aluminiowy odpowiednik.
ZINTEGROWANY SCHOWEK NA TYLNEJ RURZE
Otwierając zatrzask na rurze dolnej, rowerzyści mogą przechowywać i przenosić niezbędne przedmioty. W schowku znajduje się wodoodporna torba chroniąca przewożone przedmioty.
REGULOWANA GEOMETRIA RAMY
Rozwiązanie flip chip umożliwia przełączanie pomiędzy dwoma ustawieniami w zależności od terenu, po którym się poruszasz. Możesz wybrać niską pozycję do jazdy w dynamicznym, trudnym terenie lub wysoką do jazdy XC.
OVERDRIVE
Zaprojektowane tak, aby zapewnić precyzyjne sterowanie przednią częścią roweru, system ponadwymiarowych łożysk główki ramy (1 1/2" dolne i 1 1/8" górne) oraz stożkowa rura sterowa współpracują ze sobą w celu uzyskania optymalnej sztywności sterowania.
ZINTEGROWANE OTWORY NA PRZEWODY
Nowy projekt polegający na wewnętrznym prowadzeniu linek to czysty wygląd i wydajność linek i pancerzy przerzutek i regulowanej sztycy.
UKŁAD NAPĘDOWY
Dużo większy obszar środka suportu/widełek dolnych to w pełni zintegrowana konstrukcja z 92-milimetrowym suportem. Asymetryczne widełki dolne zapewniają dodatkową sztywność po stronie napędowej i stabilność po stronie nienapędowej.
ZINTEGROWANE ZABEZPIECZENIE RAMY
Widełki łańcuchowe po stronie napędowej i rura tylna posiadają wbudowaną ochronę przed kamieniami.
TECHNOLOGIA BOOST
Większa szerokość piasty (110 mm przód/148 mm tył) to sztywniejsze koła co przekłada się na lepszą kontrolę oraz większy prześwit na opony i lepszą linię łańcucha dla optymalnej pracy układu napędowego.
SYSTEM BEZDĘTKOWY GIANTA
Zintegrowany bezdętkowy system kół i opon zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę w najbardziej przyjazny dla użytkownika i niezawodny sposób.
Zobacz także
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.