W naszej własnej fabryce kompozytów wykorzystujemy wysokiej jakości surowy karbon do produkcji niestandardowego materiału ramy o wysokim stosunku sztywności do masy. Przedni trójkąt jest formowany jako jeden spójny element w ramach autorskiego procesu produkcyjnego zmodyfikowanej konstrukcji Monocoque.
TCX
Advanced Pro 0
Original price: 20 799 zł 25 999 zł
Najniższa cena w ciągu 30 dni: 16 899,00 zł
Szybkie starty, ciasne zakręty, śmiganie przez drogi gruntowe, piasek i błoto. Przez lata sprawdzany przez profesjonalnych przełajowców, najnowszy TCX Advanced Pro jest gotowy na zwycięstwa.
Główne korzyści
Elitarne osiągi
Rama kompozytowa klasy Advanced jest o 17,5% lżejsza niż poprzednia generacja, jednocześnie zachowując najlepszą w klasie sztywność skrętną/pedałowania.
Pełna kontrola
Zintegrowane hamulce tarczowe Flat-Mount i osie przelotowe w połączeniu z kołami systemowymi Gianta do zastosowania bezdętkowego zapewniają dodatkową kontrolę w zmiennych warunkach i w każdej pogodzie.
Płynna jazda
Sztyca kompozytowa D-Fuse ułatwia pochłanianie wstrząsów i drgań, ale w zależności od stylu jazdy i terenu można również założyć standardową, okrągłą sztycę 30,9 mm lub sztycę regulowaną.
TECHNOLOGIA KOMPOZYTOWA ADVANCED
RURY DO PRZEŁAJÓW
Finite Element Analysis (FEA, pol. Metoda Elementów Skończonych) została użyta do stworzenia kształtów rur, które poprawiają osiągi i jakość jazdy w przełajach, a spłaszczony i wygładzony kształt rury górnej ułatwia noszenie na ramieniu.
OverDrive 2
Najbardziej zaawansowana technologia rur sterowych we współczesnych rowerach Giant. Zaprojektowane, aby zapewnić niespotykane sterowanie przodem, powiększone łożyska sterów (1 1/2 "dolne, 1 1/4" górne) i zwężana rura sterowa harmonijnie współpracują, zapewniając najwyższą sztywność kokpitu.
WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
Zintegrowane porty oraz niewymagająca narzędzi prowadnica w obszarze suportu ułatwiają montaż przewodów. Wewnętrzne prowadzenie pozwala obniżyć masę oraz zapewnia elegancki wygląd i prawidłowe działanie.
SZTYCA D-FUSE
Zupełnie nowa, sztyca kompozytowa w autorskim kształcie litery D tłumi drgania, zapewniając płynną i wygodną jazdę.
ADAPTER SZTYCY
Nowa konstrukcja ramy umożliwia zamontowanie zarówno autorskiej sztycy D-Fuse, jak i standardowej, okrągłej sztycy o średnicy 30,9 mm. Dzięki temu rowerzysta może wybrać dowolny rodzaj sztycy (włączając sztyce regulowane) w zależności od stylu jazdy i terenu.
ZMODYFIKOWANA KONSTRUKCJA MONOCOQUE
Eliminuje najbardziej zewnętrznie przeplatany arkusz kompozytowy (występujący w cięższych ramach), co zmniejsza masę bez wpływu na jakość jazdy, wytrzymałość czy sztywność.
INTEGRACJA HAMULCÓW TARCZOWYCH
Rama i widelec zostały zaprojektowane zgodnie ze standardem hamulców tarczowych Flat-Mount, dla mocnego i niezawodnego hamowania w każdych warunkach. Nowa przednia (12 x 100 mm) oraz tylna (12 x 142 mm) oś przelotowa zwiększają sztywność i precyzję sterowania.
PowerCore
Radykalnie powiększony obszar mufy suportu i widełek dolnych ze zintegrowanym suportem o szerokości 92 mm. Asymetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
SYSTEM BEZDĘTKOWY GIANTA
Produkcja w ramach autorskiej technologii Dynamic Balanced Lacing, zupełnie nowy system kół kompozytowych i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę w łatwej w obsłudze i niezawodnej konfiguracji.
Zobacz także
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.