Kategoria: XC
Talon 0
4 999 zł
This is an image carousel with thumbnail navigation. Select any thumbnail to view an enlarged version in a gallery modal. In the gallery, use the Next and Previous buttons to navigate between images, or close the modal to return to the thumbnails.
3 499 zł
Zwężana główka ramy, wysokiej klasy komponenty (w tym napęd 1x ze sprzęgłem w tylnej przerzutce), osie przelotowe, wewnętrzne prowadzenie przewodów (w tym od sztycy opuszczanej) oraz zintegrowany protektor rurki łańcuchowej dają początkującym rowerzystom potencjał do rozwoju.
Nowa geometria została zoptymalizowana do jazdy po ścieżkach. Każdy z modeli posiada zwiększony prześwit umożliwiający montaż szerszych opon (do 2.4 cala) dla poprawy trakcji i przyczepności w trudnym terenie.
Całkowicie nowa rama wykonana z aluminium ALUXX posiada nowoczesne kształty oraz niższą wagę dla poprawy wydajności w terenie.
Stworzone we własnych zakładach produkcyjnych Giant, ten materiał jest o 30 procent sztywniejszy w porównaniu z tradycyjnym aluminium 6061, przy jednoczesnej redukcji masy.
Przewody przerzutki, hamulca oraz sztycy opuszczanej są poprowadzone wewnętrznie przez zintegrowane porty. Pozwoliło to na zmniejszenie wagi oraz uzyskanie schludnego wyglądu ramy.
Rura podsiodłowa o średnicy 30.9mm oraz wewnętrznie poprowadzone przewody pozwalają na łatwy montaż sztycy opuszczanej.
Tylny trójkąt został zaprojektowany by tworzył jedną linię z przodem roweru. Dzięki temu tył roweru uzyskał dodatkową sztywność, przy jednoczesnym zmniejszeniu wagi, co przekłada się na lepszą charakterystykę jazdy.
Rama zostałą zaprojektowana do współpracy z napędami 1x oraz 2x. Dla konfiguracji 2x niezbędne jest użycie przedniej przerzutki działającej w systemie side-swing lub down-swing.
Otwory montażowe na rurkach tylnego trójkąta pozwalają na łatwy montaż bagażników, błotników lub nóżki KSA 18.
Zwężana główka ramy 1 1/8 - 1 1/2 cala zapewnia stabilność, zwłaszcza podczas jazdy w trudnym terenie.
Skorzystaj ze sztywności zapewnionej przez oś przelotową 12x142 połączoną z UDH (Universal Derailleur Hanger - uniwersalnym hakiem przerzutki) oferującym płynną zmianę biegów.
Całkowicie nowy protektor to dopasowany element zapewniający odpowiednie poprowadzeie przewodów, absorbujący moc uderzenia łańcucha i zmniejszający hałas, jednocześnie chroniąc ramę przed uszkodzeniem w trudnym terenie.
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.