Kategoria: Gravel
Revolt X Advanced Pro 0
35 499 zł
This is an image carousel with thumbnail navigation. Select any thumbnail to view an enlarged version in a gallery modal. In the gallery, use the Next and Previous buttons to navigate between images, or close the modal to return to the thumbnails.

18 999 zł Original price 28 499 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 18 999,00 zł
Kompozytowa rama została zaprojektowana specjalnie z uwzględnieniem przedniego zawieszenia. Dzięki skokowi 40 mm widelec pochłania uderzenia i wyboje, a Ty możesz jeździć płynniej i szybciej po nierównej nawierzchni.
Obniżone widełki górne z rurami o mniejszej średnicy pochłaniają mikrowstrząsy i wibracje. Większe nierówności będą pochłaniane przez amortyzowaną sztycę o skoku 25mm. Kierownica Contact SL XR D-Fuse zapewnia większy komfort bez poświęcania sztywności potrzebnej do pokonywania zakrętów, sprintu lub wspinaczki.
Flip chip w tylnych widełkach reguluje rozstaw osi: krótki dla szybszego, bardziej zwinnego prowadzenia lub długi dla lepszej stabilności przy wysokich prędkości. Długie ustawienie pozwala zamontować również opony o większej szerokości, aż do 53 mm. Możesz użyć dołączonej sztycy regulowanej i amortyzowanej, lub wymienić na autorską sztycę Gianta D-Fuse lub tradycyjną okrągłą sztycę 30,9 mm.
Wysokiej klasy surowe włókno węglowe jest stosowane do produkcji niestandardowego materiału ramy w naszej własnej fabryce, oferując wysoki stosunek sztywności do wagi. Przedni trójką jest montowany i formowany jako jeden ciągły element w zastrzeżonym procesie produkcji nazywanym Modified Monocoque Construction.
40 mm skoku z przodu zwiększa możliwości roweru, poprawiając jednocześnie kontrolę i redukując zmęczenie podczas jazdy po wyboistych drogach, żwirze czy błocie.
Flip chip o dwóch pozycjach umieszczony w haku przerzutki zmienia bazę kół wraz z prześwitem tylnego koła, dzięki czemu możesz uzyskać najlepsze osiągi roweru, w zależności od stylu jazdy.
Górna rura, nachylona ku dołowi od główki ramy do rury podsiodłowej, zmniejsza rozmiar przedniego i tylnego trójkąta ramy. Mniejsze trójkąty sprawiają, że rower jest lżejszy i sztywniejszy.
Kierownica o przekroju w kształcie litery D tłumi drgania i pochłania wstrząsy, zapewniając płynną i komfortową jakość jazdy.
Nowy projekt ramy pozwala zmienić autorską sztycę D-Fuse na standardową okrągłą sztycę 30.9mm. Umożliwia to wybór dowolnego typu sztycy, w tym sztycy regulowanej i amortyzowanej, w zależności od stylu jazdy.
Zintegrowany system kół i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę, zachowując łatwą obsługę i niezawodność.
Rama i widelec zostały specjalnie zaprojektowane dla hamulców tarczowych z mocowaniem w systemie flat-mount, aby uzyskać niezawodne hamowanie w każdym warunkach pogodowych i drogowych.
Zaprojektowany by podnieść sztywność przodu w celu precyzyjnego prowadzenia, ta ponadwymiarowa rura sterowa jest wyposażona w ponadwymiarowe łożyska sterów (1 1/4” dolne i 1 1/8” dolne) oraz stożkową rurę sterową, aby zapewnić optymalną sztywność prowadzenia.
Masywna rura dolna o prostokątnym przekroju wraz z powiększoną rurą górną tworzą układ zapewniający najwyższą precyzję sterowania. Zaprojektowana w ten sposób rura dolna gwarantuje niespotykaną dotychczas sztywność konstrukcji podczas pedałowania.
Wyraźnie powiększony suport oraz dolne rurki tylnego widelca są w pełni zintegrowaną konstrukcją o szerokości 86mm. Asymetryczne widełki oferują dodatkową sztywność po stronie napędowej i stabilność po przeciwnej stronie.
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.