Najnowocześniejszy materiał ramy jest głównie wykonany ze stopu aluminium 6011 i zapewnia najlepszy w swojej klasie stosunek wytrzymałości do masy. Produkcja z wykorzystaniem autorskich technologii spawania gwarantuje najwyższej jakości wrażenia z jazdy.
Reign SX
Original price: 16 499 zł 21 999 zł
Najniższa cena w ciągu 30 dni: 13 199,00 zł
Dostosuj geometrię ramy do swojego stylu jazdy i terenu, a następnie daj się ponieść. Ten nowy rower enduro o zmiennej geometrii zapewnia pewność i kontrolę nawet w najbardziej pokręconym terenie. Mieszany rozmiar kół, 29 cali z przodu i 27,5 z tyłu, łączy stabilność i prędkość z wyjątkową zwinnością.
Główne korzyści
WYŚCIGOWE ZAWIESZENIE
Tylne zawieszenie Maestro z łatwością pokonuje teren enduro dzięki 165mm aktywnego skoku z tyłu połączonego ze 190mm skokiem przedniego widelca. Damper z mocowaniem trunnion ma dłuższy skok (65mm w porównaniu z 60mm poprzedniej generacji) podczas gdy górne ramię wahacza Advanced Forged Composite dodaje sztywności i obniża ogólną wagę ramy.
REGULOWANA GEOMETRIA ENDURO
Geometrię ramy można dostosować do stylu jazdy i terenu za pomocą zmiany ustawieni flip chip. Można wybrać kąt główki 63,1 lub 63,5 stopnia i odpowiadający mu kąt rury podsiodłowej 77,9 i 78,3 stopnia, co skutkuje obniżeniem środka suportu o 25 lub 19 mm (rozmiar M).
MIESZANY ROZMIAR KÓŁ
29-calowe przednie koło zapewnia szybkość, stabilność i kontrolę na nierównych, technicznych szlakach. Tylne koło o średnicy 27,5 cala dodaje zwinności i zwrotności, aby pomóc zawodnikom pokonywać zakręty, przeskakiwać przez przeszkody i pokazywać swój styl.
ALUXX SL
ZAWIESZENIE MAESTRO
Cztery strategicznie rozmieszczone punkty obrotu i dwa łączniki współpracują by stworzyć pojedynczy, pływający punkt obrotu najbardziej aktywnego, efektywnego i niezależnego systemu zawieszenia na szlaku.
ADVANCED FORGED COMPOSITE
Najnowocześniejszy proces formowania wysokociśnieniowego jest wykorzystywany do produkcji złożonej struktury karbonowego górnego łącznika zawieszenia. Dzięki temu jest on lżejszy, sztywniejszy i mocniejszy od aluminiowego odpowiednika.
REGULOWANA GEOMETRIA ENDURO
Geometrię ramy można dostosować do stylu jazdy i terenu. Można wybrać kąt główki 63,1 lub 63,5 stopnia i odpowiadający mu kąt rury podsiodłowej 77,9 i 78,3 stopnia, co skutkuje obniżeniem środka suportu o 25 lub 19 mm (rozmiar M).
TECHNOLOGIA BOOST
Szerszy rozstaw piast (110mm przód/148mm tył) daje sztywniejsze koła i zwiększoną kontrolę. Ponadto oferuje optymalną z punktu widzenia pracy napędu linię łańcucha i umożliwia zwiększenie prześwitu na opony.
MOCOWANIE TRUNNION
Zintegrowane mocowanie dampera pozwala uzyskać niższe przełożenie zawieszenia, a tym samym lepszą efektywność pedałowania i hamowania. Niższy środek ciężkości i krótsze dolne widełki poprawiają prowadzenie, podjeżdżanie i ogólną zwinność roweru.
SCHOWEK WEWNĘTRZNY
Całkowicie nowy, zintegrowany schowek w dolnej rurze zapewnia wygodę przewożenia akcesoriów niezbędnych do jazdy w terenie.
POWERCORE
Radykalnie powiększony, w pełni zintegrowany obszar suportu o szerokości 89,5mm. Asymetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
OVERDRIVE
Sprawdzona technologia Gianta rury sterowej o powiększonej średnicy. Rozwiązanie zapewniające precyzję sterowania, obejmuje powiększone łożyska sterów (dolne 1 1/2” i górne 1 1/8”) i zwężaną rurę sterową dającą optymalną sztywność.
SYSTEM GIANT TUBELESS
Zintegrowany system kół i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę, zachowując łatwą obsługę i niezawodność.
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.