Rama główna i tylny wahacz wykonane z wysokiej klasy surowego włókna węglowego i żywicy produkowanej na zamówienie w fabryce kompozytów Giant. Ręcznie wykonana konstrukcja monocoque jest niezwykle lekka, sztywna i pochłania drgania (tył sztywniejszy o 39 procent w porównaniu z poprzednią generacją).
Reign
Advanced Pro 1
Original price: 21 499 zł 30 699 zł
Najniższa cena w ciągu 30 dni: 18 499,00 zł
Nowa kompozytowa rama stworzona dla prosów enduro jeżdżących dla Giant jest wytrzymała, lekka i szybka. Nowa konfiguracja zawieszenia została opracowana a następnie przetestowana na wyścigach najwyższej rangi. Większa możliwość regulacji pozwali Ci pokonywać techniczne szlaki tak, jak lubisz.
Główne korzyści
WYŚCIGOWE ZAWIESZENIE
Nowe tylne zawieszenie Maestro z większym skokiem (160mm) zostało opracowane i przetestowane podczas ekstremalnych warunków na zawodach Enduro World Series. Damper z mocowaniem trunnion ma dłuższy skok (62,5mm w porównaniu z 60mm poprzedniej generacji). Górny łącznik wahacza Advanced Forged Composite dodaje sztywności i obniża ogólną wagę.
REGULOWANA GEOMETRIA ENDURO
Geometrię ramy można dostosować do stylu jazdy, terenu oraz rozmiaru kół za pomocą zmiany ustawień flip chipa. Można wybrać kąt główki 63,5, 63,9 lub 64,2 stopni i odpowiadający mu kąt rury podsiodłowej 78,3, 78,7 lub 79 stopni, co skutkuje obniżeniem środka suportu o 35, 30 lub 25mm (rozmiar M).
OPCJE TYLNEGO KOŁA
Kolarze mogą wybrać 29 lub 27,5 calowe koło tylne w połączeniu z 29-calowym kołem przednim. Wybór 29-calowego koła poprawia stabilność i możliwości pokonywania większych przeszkód, podczas gdy koło 27,5 cali umożliwia bardziej zwinną i natychmiastową reakcję. Wymiana przedniego koła to szybka i prosta zmiana umożliwiająca dostosowanie prowadzenia i wyczucia roweru do aktualnych potrzeb.
ADVANCED COMPOSITE
ZAWIESZENIE MAESTRO
Cztery strategicznie rozmieszczone punkty obrotu i dwa łączniki współpracują by stworzyć pojedynczy, pływający punkt obrotu najbardziej aktywnego, efektywnego i niezależnego systemu zawieszenia na szlaku.
ADVANCED FORGED COMPOSITE
Najnowocześniejszy proces formowania wysokociśnieniowego jest wykorzystywany do produkcji złożonej struktury karbonowego górnego łącznika zawieszenia. Dzięki temu jest on lżejszy, sztywniejszy i mocniejszy od aluminiowego odpowiednika.
REGULOWANA GEOMETRIA ENDURO
Geometrię ramy można dostosować do stylu jazdy i terenu. Można wybrać kąt główki 63,5, 63,9 lub 64,2 stopni i odpowiadający mu kąt rury podsiodłowej 78,3, 78,7 lub 79 stopni, co skutkuje obniżeniem środka suportu o 35, 30 lub 25mm (rozmiar M).
WYMIANA TYLNEGO KOŁA
Kolarze mogą wybrać 29 lub 27,5 calowe koło tylne w połączeniu z 29-calowym kołem przednim. Wybór 29-calowego koła poprawia stabilność i możliwości
pokonywania większych przeszkód, podczas gdy koło 27,5 cali umożliwia bardziej zwinną i natychmiastową reakcję. Wymiana tylnego koła to szybka i prosta zmiana umożliwiająca dostosowanie prowadzenia i wyczucia roweru do aktualnych potrzeb.
TECHNOLOGIA BOOST
Szerszy rozstaw piast (110mm przód/148mm tył) daje sztywniejsze koła i zwiększoną kontrolę. Ponadto oferuje optymalną z punktu widzenia pracy napędu linię łańcucha i umożliwia zwiększenie prześwitu na opony.
MOCOWANIE TRUNNION
Zintegrowane mocowanie dampera pozwala uzyskać niższe przełożenie zawieszenia, a tym samym lepszą efektywność pedałowania i hamowania. Niższy środek ciężkości i krótsze dolne widełki poprawiają prowadzenie, podjeżdżanie i ogólną zwinność roweru.
SCHOWEK WEWNĘTRZNY
Całkowicie nowy, zintegrowany schowek w dolnej rurze zapewnia wygodę przewożenia akcesoriów niezbędnych do jazdy w terenie.
POWERCORE
Radykalnie powiększony, w pełni zintegrowany obszar suportu o szerokości 89.5mm. Asymetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
OVERDRIVE
Sprawdzona technologia Gianta rury sterowej o powiększonej średnicy. Rozwiązanie zapewniające precyzję sterowania, obejmuje powiększone łożyska sterów (dolne 1 1/2” i górne 1 1/8”) i zwężaną rurę sterową dającą optymalną sztywność.
SYSTEM GIANT TUBELESS
Zintegrowany system kół i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę, zachowując łatwą obsługę i niezawodność.
Zobacz także
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.