Najnowocześniejszy materiał ramy jest głównie wykonany ze stopu aluminium 6011 i zapewnia najlepszy w swojej klasie stosunek wytrzymałości do masy. Produkcja z wykorzystaniem autorskich technologii spawania gwarantuje najwyższej jakości wrażenia z jazdy.
Intrigue LT 1
Original price: 13 499 zł 19 199 zł
Najniższa cena w ciągu 30 dni: 11 499,00 zł
Niezależnie od tego, czy oczekujesz dobrej zabawy i chcesz z mistrzowską kontrolą pokonywać nierówne szlaki, czy też przygotowujesz się do pierwszego wyścigu enduro - nowy Liv Intrigue LT jest stworzony dla Ciebie. Zapewnia wszechstronność regulowanej geometrii ramy, trwałość lekkiego aluminium ALUXX SL i płynne działanie zawieszenia Maestro - dzięki temu możesz być gotowa na wszystko!
Główne korzyści
TRAILOWA WYDAJNOŚĆ
Lekka rama Intrigue LT wykonana z aluminium ALUXX SL charakteryzuje się mniejszym kątem główki ramy, co podnosi pewność prowadzenia roweru w technicznym terenie, oraz większym zasięgu ramy (reach), dzięki czemu rowerzystka utrzymuje linię przejazdu i kontrolę na zakrętach. Zawieszenie o skoku 160 mm z przodu oraz zawieszenie Maestro 150 mm z tyłu, zapewniają rowerzystkom wszystko, czego potrzebują, aby dobrze się bawić i pokonywać trudne szlaki z doskonałą kontrolą i łatwością.
REGULOWANA GEOMETRIA
Dzięki regulowanej geometrii flip chip Maestro 3, rowerzystki mogą łatwo zmienić kąt główki, kąt rury podsiodłowej i wysokość środka suportu na wysokie (high), średnie (mid) lub niskie (low) ustawienia w zależności od terenu i preferowanej konfiguracji kół. W przypadku ram w rozmiarze M i L, flip chip umożliwia również wybór rozmiaru tylnego koła pomiędzy 27,5 a 29 cali, zapewniając stabilność w różnorodnym terenie i uwzględnienie upodobań rowerzystki.
MIESZANA KONFIGURACJA KÓŁ
Ramy w rozmiarach XS i S zostały zaprojektowane wyłącznie do jazdy na mieszanej konfiguracji kół - 29-calowych kołach z przodu i 27,5-calowych z tyłu. Takie ustawienie optymalizuje skok tylnego koła, zapewniając figlarny i zwinny tył oraz szybko toczący się, stabilny przód. Rowery w rozmiarach M i L zostały wyposażone w 29-calowe koła z przodu i z tyłu, z możliwością założenia 27,5-calowego koła z tyłu. Zapewnia to dwie unikalne charakterystyki jazdy - szybką i wygodną lub szybką i zwinną.
ALUMINIUM ALUXX SL
ZAWIESZENIE MAESTRO
Cztery strategicznie rozmieszczone punkty obrotu i dwa łączniki współpracują by stworzyć pojedynczy, pływający punkt obrotu najbardziej aktywnego, efektywnego i niezależnego systemu zawieszenia na szlaku.
ADVANCED FORGED COMPOSITE
Najnowocześniejszy proces formowania wysokociśnieniowego jest wykorzystywany do produkcji złożonej struktury karbonowego górnego łącznika zawieszenia. Dzięki temu jest on lżejszy, sztywniejszy i mocniejszy od aluminiowego odpowiednika.
OVERDRIVE
Sprawdzona technologia Gianta rury sterowej o powiększonej średnicy. Rozwiązanie zapewniające precyzję sterowania, obejmuje powiększone łożyska sterów i zwężaną rurę sterową dającą optymalną sztywność.
REGULOWANA GEOMETRIA
Flip chip - Maestro 3 pozwala szybko dostosować geometrię Intrigue LT do warunków jazdy i wybranego rozmiaru tylnego koła. Używając dwóch różnych flip chipów - kombinacji “high/ low” oraz dedykowanego insertu “mid”- rowerzystki mogą zmienić kąt główki ramy, kąt rury podsiodłowej oraz wysokość supportu za pomocą mimośrodów umieszczonych na górnym wahaczu tylnego zawieszenia.
MIESZANA KONFIGURACJA KÓŁ
Ramy w rozmiarach XS i S są zaprojektowane tylko do jazdy na mieszanej konfiguracji kół - 29-calowe koło z przodu i 27,5-calowe z tyłu. Taka konfiguracja optymalizuje skok tylnego koła i zapewnia figlarny i zwinny tył oraz szybko toczący się, stabilny przód. Ramy w rozmiarze M i L są dostarczane z 29-calowymi kołami z przodu i z tyłu, ale są dostosowane do jazdy na kołach w mieszanych rozmiarach (możliwość wymiany tylnego koła na 27,5 calowe), co pozwala rowerzystkom na dostosowanie ich do własnych potrzeb.
WBUDOWANY SCHOWEK
Intrigue LT posiada nowy wbudowany schowek - eleganckie rozwiązanie umieszczone bezpośrednio w dolnej rurze ramy. Schludny, zamykany schowek jest wyposażony w wodoodporny worek do przechowywania przekąsek lub niezbędnych narzędzi.
SYSTEM TUBELESS
Zintegrowany system kół i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę, zachowując łatwą obsługę i niezawodność.
KOMPATYBILNOŚĆ Z OPONAMI 2,5"
Prześwit na opony o średnicy do 2,5 cala w celu zapewnienia większej stabilności.
TECHNOLOGIA BOOST
Szerszy rozstaw piast (110mm przód/148mm tył) daje sztywniejsze koła i zwiększoną kontrolę. Ponadto oferuje optymalną z punktu widzenia pracy napędu linię łańcucha i umożliwia zwiększenie prześwitu na opony.
Osłona ramy
Osłony dolnej rury pomaga zapobiegać uderzeniom kamieni oraz łańcucha.
Dodatki
Wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowania uchwytów na bidon we wszystkich rozmiarach ram oraz kompatybilność z UDH i Live Valve.
Zobacz także
Polecamy
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.