Kategoria: Długodystansowe
Defy Advanced 2
10 999 zł Original price: 13 799 zł
This is an image carousel with thumbnail navigation. Select any thumbnail to view an enlarged version in a gallery modal. In the gallery, use the Next and Previous buttons to navigate between images, or close the modal to return to the thumbnails.
Original price: 12 799 zł 15 999 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 12 799,00 zł
Wolna od kłopotliwych rozwiązań technologicznych rama, jest jedną z najlżejszych w swojej kategorii. Dzięki doskonałej równowadze wysokiej precyzji prowadzenia i najwyższego komfortu, oferuje prostotę „mniej znaczy więcej” podczas jazdy długodystansowej.
Rama i widelec klasy Advanced zostały zaprojektowane specjalnie do pokonywania długich dystansów, zapewniając płynną i wydajną jazdę, która minimalizuje zmęczenie. Nowe komponenty D-Fuse współpracują ze sobą, aby dodatkowo pochłaniać wstrząsy i wibracje na drodze.
Nowa kierownica Contact D-Fuse ma ergonomiczny kształt i 8-stopniową flarę dla większego komfortu i kontroli podczas całodziennej jazdy. Szerokie, obręcze hookless z włókna węglowego (szerokość wewnętrzna 22,4 mm) są przystosowane do szerokich opon bezdętkowych (do 38 mm), a wysokość obręczy 36 mm zapewnia stabilne, przewidywalne prowadzenie przy bocznym wietrze.
Wysokiej klasy surowe włókno węglowe o wysokim stosunku sztywności do masy jest wykorzystywane do produkcji niestandardowego materiału ramy w naszej własnej fabryce kompozytów. Przedni trójkąt jest formowany jako jeden ciągły element w zastrzeżonym procesie produkcyjnym zwanym Modified Monocoque Construction.
Opatentowana sztyca jest wyposażona w rurę o przekroju litery D, która pochłania drgania na drodze bez potrzeby stosowania rozwiązań mechanicznych lub specjalnych wkładek. Zoptymalizowany układ warstw karbonu pomaga zwiększyć ogólną amortyzację.
Lekka kierownica z włókna węglowego z rurami w kształcie litery D łączy komfort z większą sztywnością ciągnącą (w górę), co zapewnia lepszą wydajność podczas sprintu i wspinaczki.
Kompozytowy zintegrowany mostek z wewnętrznym prowadzeniem przewodów poprawia wydajność aerodynamiczną i estetykę dzięki konstrukcji inspirowanej pracami w tunelu aerodynamicznym.
Znacząco powiększony obszar suportu o szerokości 86 mm. Asymetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
Rama/kierownica/mostek mają unikalne prowadzenie przewodów, które zapewnia elegancki, uporządkowany wygląd i wydajność.
Rama i widelec zostały zaprojektowane specjalnie do hamulców tarczowych w standardzie flat-mount, w tym przednich i tylnych osi przelotowych 12 mm, aby zapewnić niezawodne hamowanie w każdych warunkach pogodowych i drogowych.
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.